Заміна підшипника маточини


Стан підшипника маточини впливає на такі фактори і особливості авто як витрата палива і ступінь керованості транспортним засобом. У разі сильного і серйозного зносу підшипника колесо може заклинювати, а автомобіль може перевернутися. У зв’язку з цим потрібно з особливою ретельністю стежити за станом підшипника маточини і в разі необхідності – здійснювати його заміну. Фахівці СТО “КиївСхід” зроблять заміну підшипника маточини того чи іншого транспортного засобу.

Основні ознаки “виходу з ладу” підшипників маточини

До складу ходової частини автомобіля входить велика кількість деталей і механізмів. Одним із таких елементів є маточинний підшипник. Справний стан підшипника – необхідна умова для комфортної та безпечної їзди на автомобілі. При цьому якщо не провести заміну підшипника своєчасно, можуть виникнути проблеми з іншими деталями авто, такими як передня і задня підвіска. Рекомендовано постійно спостерігати за станом підшипника маточини і в разі необхідності – проводити якісну заміну.

Функціональне призначення підшипника маточини полягає в забезпеченні жорсткої фіксації осі обертання колеса. У разі сильного зносу підшипника виникає люфт, який і буде негативно впливати на керованість транспортним засобом. Якщо під час руху авто з’являється шум або гул, то це є першою ознакою проблем з підшипником маточини.

Основні ознаки “виходу з ладу” підшипників:

  • нагрівання маточини під час руху авто;
  • поява люфту в колесі;
  • постійний і рівномірний гул в області переднього або заднього коліс;
  • стуки в підвісці під час їзди бездоріжжям (вибоїнами, нерівностями);
  • пригальмовування під час повороту рульового колеса;
  • відведення транспортного засобу в бік у разі руху по прямій.

При цьому підшипник не підлягає ремонту, у разі його зносу потрібно міняти на нову деталь. У середньому виробники підшипників вказують, що ресурсу таких деталей вистачає на 100 тисяч кілометрів пробігу, проте насправді ресурс цей значно менший. Так, на зміщення терміну заміни підшипника в бік зменшення впливають такі фактори як:

  • їзда по бездоріжжю;
  • використання мастильних матеріалів невисокої якості;
  • проникнення вологи або грязьових частинок в область підшипникового вузла;
  • неправильне регулювання зазорів.

Як проводять заміну підшипників маточини на СТО “КиївСхід”?

Якщо ви помітили хоча б один з перерахованих вище симптомів, то потрібно негайно провести діагностику підшипника маточини для того, щоб визначити необхідність проведення заміни.

Заміна підшипників маточини складається з низки послідовних етапів, так, наприклад, для передньопривідних автомобілів основні етапи такі:

  1. Вибір надійної заміни підшипника.
  2. Підготовка необхідного обладнання та самого транспортного засобу для заміни підшипника.
  3. Послаблення дискових болтів, відкручування гайки на маточині, що утримує підшипник. Відкручування гальмівного диска і зняття з маточини.
  4. Зняття маточини з підшипника.

Після завершення робіт із заміни підшипників потрібно перевірити кути монтажу передніх коліс, а потім по закінченню пробігу на автомобілі з конічними підшипниками перевіряють зазор. Заміну підшипника маточини на лівому березі Києва відносять до важливої процедури, яку слід проводити з регулярною періодичністю для того, щоб уникнути проблем з керованістю автомобіля.