Заміна колодок барабанних гальм на Дарниці – відповідальна і необхідна процедура, якою не слід нехтувати і проводити заміну цих складових гальмівної системи з певною періодичністю.
Гальмівні колодки як складова гальмівної системи автомобіля відіграють найважливішу роль у функціонуванні всієї гальмівної системи. Ці елементи авто уповільнюють швидкість обертання коліс за рахунок тертя об поверхню колеса або гальмівний диск. Для того щоб процедуру заміни колодок було виконано якісно і своєчасно, потрібно звернутися на СТО “КиївСхід”, де весь комплекс робіт із заміни колодок барабанних гальм проведуть на належному рівні, з використанням сучасного обладнання та інструментарію.
Заміна колодок барабанних гальм на лівому березі Києва
Будь-який елемент автомобіля має власний робочий ресурс, після закінчення якого слід проводити його заміну. Це стосується і гальмівних колодок. Знос гальмівних колодок залежить від низки факторів, у зв’язку з чим колодки потрібно буде міняти через певний час.
Причини заміни колодок барабанних гальм:
- якість дорожнього покриття;
- стиль водіння (наприклад, агресивний стиль водіння може негативно позначатися на стані колодок);
- кліматичні умови (перепади температур, дощова або сніжна погода);
- у разі заміни колодок раніше – якість роботи впливатиме на ступінь зношеності цих елементів в автомобілі.
У разі заміни колодок ретельно оглядається стан гальмівних барабанів, шлангів і магістралей. Крім того, особливу увагу слід звертати на стан гальмівних циліндрів, цілісність пильовиків і манжет гальмівних циліндрів. У разі необхідності потрібно провести ретельне чищення і змащення механізмів основного і стоянкового контурів.
Коли слід негайно замінити колодки барабанних гальм?
В середньому перевіряти барабанні гальма слід з регулярною періодичністю, в середньому раз на 6 місяців (це в разі, якщо ви не помітили “збої в роботі” окремих елементів гальмівної системи), або ж через кожні 10 тисяч кілометрів. Перші ознаки необхідності зміни колодок такі:
- скрип і різні шумові ефекти в разі гальмування;
- удари в разі зупинки транспортного засобу;
- довгий гальмівний шлях;
- величезний хід педалі;
- зіскакування і провалювання педалі в підлогу.
Якщо у вашого авто з’явилася хоча б одна з перерахованих вище ознак, слід негайно провести заміну колодок, не чекаючи сервісного обслуговування. Якщо чекати і відкладати проблему на тривалий час, то гальмівний механізм повністю “вийде з ладу”, що відповідно може призвести до “плачевних” наслідків.
Перед тим, як приступити до заміни колодок, фахівці ретельно оглядають і інші деталі (елементи), оскільки разом з барабанною системою часто ламаються і барабан, починає текти циліндр і виявляються “збої в роботі” ручника. Незалежно від марки авто і особливостей кожного конкретного транспортного засобу процес заміни колодок схожий:
- Проводиться демонтаж колеса.
- Знімається кришка гальмівного бака всередині капота.
- Здійснюється очищення деталей від грязьових частинок.
- Відкручуються болти направляючого типу.
- Проводиться відведення колодок викруткою і заміна їх попарно.
- Перевірочні роботи під час запалювання.
З барабанною системою працювати складніше, ніж з дисками, проте фахівці СТО “КиївСхід” зроблять все на високому рівні, з гарантією якості. Слід враховувати, що задні гальма мають у середньому показник пробігу 50 тисяч кілометрів, передні – 15 тис. км.
Пам’ятайте, що несвоєчасна заміна колодок може коштувати життя вам і близьким.