Заміна колодок барабанних гальм


Заміна колодок барабанних гальм на Дарниці – відповідальна і необхідна процедура, якою не слід нехтувати і проводити заміну цих складових гальмівної системи з певною періодичністю.

замена колодок барабанных тормозов

Гальмівні колодки як складова гальмівної системи автомобіля відіграють найважливішу роль у функціонуванні всієї гальмівної системи. Ці елементи авто уповільнюють швидкість обертання коліс за рахунок тертя об поверхню колеса або гальмівний диск. Для того щоб процедуру заміни колодок було виконано якісно і своєчасно, потрібно звернутися на СТО “КиївСхід”, де весь комплекс робіт із заміни колодок барабанних гальм проведуть на належному рівні, з використанням сучасного обладнання та інструментарію.

Заміна колодок барабанних гальм на лівому березі Києва

Будь-який елемент автомобіля має власний робочий ресурс, після закінчення якого слід проводити його заміну. Це стосується і гальмівних колодок. Знос гальмівних колодок залежить від низки факторів, у зв’язку з чим колодки потрібно буде міняти через певний час.

Причини заміни колодок барабанних гальм:

  • якість дорожнього покриття;
  • стиль водіння (наприклад, агресивний стиль водіння може негативно позначатися на стані колодок);
  • кліматичні умови (перепади температур, дощова або сніжна погода);
  • у разі заміни колодок раніше – якість роботи впливатиме на ступінь зношеності цих елементів в автомобілі.

У разі заміни колодок ретельно оглядається стан гальмівних барабанів, шлангів і магістралей. Крім того, особливу увагу слід звертати на стан гальмівних циліндрів, цілісність пильовиків і манжет гальмівних циліндрів. У разі необхідності потрібно провести ретельне чищення і змащення механізмів основного і стоянкового контурів.

Коли слід негайно замінити колодки барабанних гальм?

В середньому перевіряти барабанні гальма слід з регулярною періодичністю, в середньому раз на 6 місяців (це в разі, якщо ви не помітили “збої в роботі” окремих елементів гальмівної системи), або ж через кожні 10 тисяч кілометрів. Перші ознаки необхідності зміни колодок такі:

  • скрип і різні шумові ефекти в разі гальмування;
  • удари в разі зупинки транспортного засобу;
  • довгий гальмівний шлях;
  • величезний хід педалі;
  • зіскакування і провалювання педалі в підлогу.

Якщо у вашого авто з’явилася хоча б одна з перерахованих вище ознак, слід негайно провести заміну колодок, не чекаючи сервісного обслуговування. Якщо чекати і відкладати проблему на тривалий час, то гальмівний механізм повністю “вийде з ладу”, що відповідно може призвести до “плачевних” наслідків.

Перед тим, як приступити до заміни колодок, фахівці ретельно оглядають і інші деталі (елементи), оскільки разом з барабанною системою часто ламаються і барабан, починає текти циліндр і виявляються “збої в роботі” ручника. Незалежно від марки авто і особливостей кожного конкретного транспортного засобу процес заміни колодок схожий:

  1. Проводиться демонтаж колеса.
  2. Знімається кришка гальмівного бака всередині капота.
  3. Здійснюється очищення деталей від грязьових частинок.
  4. Відкручуються болти направляючого типу.
  5. Проводиться відведення колодок викруткою і заміна їх попарно.
  6. Перевірочні роботи під час запалювання.

З барабанною системою працювати складніше, ніж з дисками, проте фахівці СТО “КиївСхід” зроблять все на високому рівні, з гарантією якості. Слід враховувати, що задні гальма мають у середньому показник пробігу 50 тисяч кілометрів, передні – 15 тис. км.

Пам’ятайте, що несвоєчасна заміна колодок може коштувати життя вам і близьким.