Заміна та ремонт стартера


Автомобіль, як організм людини, складається з безлічі взаємопов’язаних систем, від злагодженої і чіткої роботи яких залежить загальний стан і працездатність всієї структури. Одним із важливих вузлів машини є система запуску, яка складається з генератора, стартера і акумуляторної батареї. Дуже часто на СТО звертаються автовласники зі скаргою, що ТЗ перестало запускатися. Однією з можливих і найімовірніших причин цього може бути поломка стартера.

У цьому випадку, звернувшись в КиївСхід, ви потрапите точно за адресою. Адже наші майстри мають особливу вправність у сфері заміни та ремонту стартера. Для них немає проблем, якою б не була причина неполадок. У будь-якому разі вже незабаром ваш автомобіль знову порадує вас таким знайомим гучним гарчанням стартера під час запуску!

Чому стартер виходить з ладу

Стартер має доволі складну конструкцію, серед складових його деталей: статор, ротор (якір), щіткотримач, втягувальне реле, бендикс або обгонна муфта. Це стандартна комплектація механізму, однак, можуть спостерігатися відмінності, залежно від типу і марки автомобіля.

Причин, чому стартер перестає бути слухняним і ламається, може бути кілька:

  1. Природний знос деталей, що настає приблизно через 300-500 тисяч км експлуатації ТЗ.
  2. Заводський брак – неякісна збірка або дешеві підшипники і щітки – дуже неприємна, але аж ніяк не рідкісна новина для власників нового автомобіля.
  3. Неграмотні умови експлуатації самого стартера: часті запуски, утримування ключа в режимі запуску занадто тривалий час.

Яка б причина не зумовила неполадки в роботі стартера, майстри з КиївСхід впораються з проблемою “на ура” – виявлять порушення і проблемні деталі, зроблять їх ремонт або заміну. Всі послуги – максимально швидко і якісно. При цьому ми не “деремо” зайвих грошей із замовника, вважаючи за краще зробити дешевше, ніж у конкурентів, зате придбати нового клієнта на майбутнє!

Як водієві визначити, що несправний саме стартер

Господарю обов’язково потрібно звернути увагу на такі перебої в роботі систем автомобіля:

  • повільно прокручується колінвал – можливі причини: зносилися щітки, сталося замикання або обрив ротора, підгорів колектор;
  • незвичний скрегіт під час запуску авто – несправності в щітках, пристрої бендикса, проводці;
  • стартер продовжує працювати навіть після того, як двигун запущено – заїдання приводу, замка запалювання, або замикання обмотки втягувального реле;
  • зупинка системи після тугого повороту коленвала – найімовірніше, несправна передня втулка;
  • гучний звук під час їзди – можливо, зносилися підшипники або послабилися кріплення, порушилося зчеплення деталей.

Як майстри КиївСхід усувають проблеми зі стартером

Ми знаємо, що частенько на станціях техобслуговування при проблемах зі стартером автовласникові одразу пропонується один варіант – замінити пристрій на новий. Природно, що клієнт при цьому витратить більше, та й возитися з пошуком проблеми не доведеться. Відразу скажемо, що подібні хитрощі – не про КиївСхід. У нас – тільки відкрита політика і чесна ціна! Саме за це нас і цінують жителі Києва та передмістя, не один рік відвідуючи наш центр для проходження ТО.

Як проходить діагностика стартера в нашому центрі:

  1. Обстеження вузлів стартера. Виявлення пошкоджень, висновки про причини проблем. Цей етап зазвичай не займає більше 20 хвилин.
  2. Складання попереднього кошторису за результатами 1 етапу: вказівка деталей, які потребують заміни негайно, плюс – прогноз, які елементи можуть незабаром також вийти з ладу. Узгодження робіт із господарем авто.
  3. Ремонт або заміна непридатних елементів, збірка і контрольний запуск пристрою.

З нами заміна та ремонт стартера – це вигідно, швидко та ефективно!