Заміна гальмівних колодок


Тормозні колодки відносять до основного елемента гальмівної системи, завдяки якому уповільнюється швидкість обертання коліс. Цей процес можливий завдяки тертю, що виникає, про поверхню колеса або гальмівний диск. Заміна гальмівних колодок відноситься до нескладної процедури, яку здійснюють спеціалісти СТО «КиївСхід».

Заміна гальмівних колодок на лівому березі Києва

Тормозні колодки слід змінювати з певною періодичністю. Так, на автомобілі з АКПП колодки слід міняти через кожні 25 – 30 тисяч кілометрів, на автомобілі з МКПП – через кожні 30 – 50 тис. км. На передні гальмівні колодки лягає більше навантаження, тому вони підлягають заміні частіше, ніж задні гальмівні колодки.

Основні фактори, що впливають на ступінь зношеності колодок, а отже, що вказують на необхідність їх заміни:

  • стиль їзди;
  • кліматичні умови, в яких експлуатується автомобіль;
  • якість складових авто (деталей);
  • незадовільний стан доріг;
  • закінчення ресурсу роботи.

Окрім того, якщо до цього проводилася заміна колодок неякісно, ​​це теж може відбиватися на швидкому «виході з ладу» гальмівних колодок. Рекомендовано проводити перевірку гальмівних колодок та системи загалом через кожні 10 тисяч кілометрів. Основну увагу слід звертати на роботу колодок у процесі гальмування, на плавність гальмування, на наявність шумових ефектів та скрипів.

Особливо зменшує періодичність заміни гальмівних колодок їзда бездоріжжям, експлуатація автомобілів у складних кліматичних умовах. У такому випадку гальмівні колодки підлягають більш частій заміні.

Ознаки та необхідність заміни гальмівних колодок

Основні ознаки необхідності заміни гальмівних колодок:

  • неадекватна поведінка гальмівної системи;
  • скрипи, шумові ефекти при гальмуванні;
  • удари у разі різкого гальмування;
  • наявність довгого гальмівного шляху;
  • поява пилових частинок та металостружки на гальмівних колодках.

Тормозні колодки підлягають заміні попарно – на передніх чи задніх колесах. Не можна допускати, щоб колодки на парі коліс мали різний ступінь зношеності. Слід проводити заміну гальмівних колодок своєчасно, оскільки зношені колодки сильно ушкоджують гальмівні колодки, зрештою вартість ремонту може зрости в рази.

При заміні гальмівних колодок слід звертати увагу на стан інших елементів гальмівної системи, так, при заміні колодок вивчають:

  • ступінь зносу гальмівних дисків;
  • цілісність та стан гумових чохлів та пильовиків;
  • стан гальмівних шлангів.

Заміна передніх і задніх гальмівних колодок відрізняються і мають свої нюанси, крім того, для кожного автомобіля процедура заміни має свої нюанси. Гальмівна система автомобіля відноситься до однієї з невід’ємної і відповідальних частин авто, тому підлягає регулярному огляду і перевірці. Для того, щоб прийняти остаточне рішення про заміну колодок слід обернути на такі моменти як залишкова товщина фрикційного шару, наявність механічних ушкоджень.

Якісні гальмівні колодки – запорука безперебійної роботи гальмівної системи в цілому, тому не рекомендовано економити на такому елементі системи. Рекомендації при заміні колодок прості – слід придбавати колодки відмінної якості і ті, які підходять для конкретної марки автомобіля. На СТО “КиївСхід” ви зможете поміняти гальмівні колодки своєчасно і з гарантією якості!