fbpx

Заміна мастил в АКПП Варіатор

Коли міняти олію в АКПП?

Питання щодо своєчасності заміни олії в АКПП постійно хвилює практично всіх автолюбителів.

Буває так, що якщо водій задумався про це, це означає, що вже пропустив правильний момент для заміни масла трансмісії.
Олія в будь-якій автоматичній коробці передач використовується для різних функцій.
По-перше, воно потрібно як мастило для підшипників, сприяє відведенню тепла від деталей, схильних до нагрівання.
Олія виконує роль робочого тіла для гідротрансформатора та для всієї гідравлічної системи управління.
Щоб забезпечити правильну працездатність всіх деталей в автоматичній коробці передач, у олії повинні зберігатися всі якості, такі як в’язкість та змащувальні властивості досить вузькому інтервалі параметрів.
При невеликому відхиленні цих параметрів коробка передач починає працювати не нормально, що позначається на всій поведінці машини: вона починає їхати з ривками, втрачає тягу, а зрештою може просто перестати рушати з місця.

Коробки-автомат, що не обслуговуються, стали об’єктом інтересу відразу після їх представлення на ринку німецьким автогігантом Mercedes-Benz.
Вони обіцяли революційні можливості та відсутність потреби у технічному обслуговуванні протягом усього терміну служби.
BMW і Audi наслідували приклад Mercedes, заявивши у своїх технічних паспортах, що масло, яке завод-виробник заливає в автоматичні коробки передач, призначене для використання протягом усього періоду експлуатації.

Однак насправді виявилось, що ці заяви були маркетинговим прийомом, а не відображенням реальності.

Частота заміни олії в коробці-автомат залежить від експлуатаційних умов та року випуску автомобіля.
Зазвичай рекомендується міняти масло кожні 60 000 кілометрів, але це значення може змінюватися залежно від таких факторів як клімат, стиль водіння та вік машини.
Дотримання інтервалу, що рекомендується, між замінами масла в коробці-автомат відіграє вирішальну роль у підтримці належної роботи трансмісії та забезпеченні її довговічності.
Нехтування цим процесом може призвести до серйозних проблем, включаючи передчасне зношування деталей і вузлів коробки передач, а також скорочення робочого ресурсу всього агрегату.

Одним з ключових факторів, що викликають зношування, є втрата мастильних властивостей трансмісійної олії через накопичення відпрацьованих домішок і продуктів зносу.
При експлуатації автомобіля масло в АКПП піддається високим температурам, тискам та механічним навантаженням.
Внаслідок цього відбувається природне старіння олії та її властивості змінюються. Відпрацьована ATF (Automatic Transmission Fluid) втрачає свою здатність створювати необхідний тиск у гідравлічній системі АКПП, що може призвести до утрудненого перемикання передач та нестабільної роботи коробки загалом.
Крім того, відпрацьована трансмісійна рідина містить тверді механічні частинки, які утворюються внаслідок зношування деталей.
Ці частинки можуть забивати масляний фільтр, що веде до обмеження циркуляції олії та зниження його мастильних властивостей.
У разі рідкісної заміни олії засмічення сітки фільтра може досягати такого рівня, коли достатнє циркулювання олії в трансмісії стає неможливим, що призведе до ще більшого пошкодження компонентів АКПП.
При виборі мастила для авто важливо звернути увагу на його якість. Найкраще вибирати масла від перевірених виробників, таких як MOTUL, які пропонують широкий спектр продуктів спеціально розроблених для АКПП.
Трансмісійна олія з відповідними специфікаціями допоможе забезпечити оптимальне змащення, захист та довговічність вашої АКПП.

СТО Київ Схід пропонує своїм клієнтам широкий спектр трансмісійних масел MOTUL для всіх типів автоматичних трансмісій.

Крім масел, ми пропонуємо і сервісну програму MOTUL EVO – обслуговування АКПП та варіаторів.
Наші фахівці проконсультують та підберуть для Вас усі необхідні матеріали та робочі рідини для Вашої автоматичної трансмісії.

Усі роботи будуть виконані в найкоротші терміни та з гарантією.