Роботизовані коробки з двома зчепленнями фактично є своєрідним симбіозом «механіки» та гідромеханічного «автомата».
Якщо коротко, такий робот є дві механічні коробки, які об’єднані в одному корпусі.
Одна КПП відповідає за парні передачі, тоді як інша за непарні.
Кожна з цих «двох» коробок має окреме зчеплення, причому це не гідротрансформатор, як у випадку з АКПП або варіатором.
Зчеплення виконані за аналогією з МКПП, бувають «сухими» (пакети працюють без олії) та «мокрими» (пакети знаходяться у масляній ванні).

Коробки-робот даного типу ставляться на різні автомобілі з урахуванням максимального моменту ДВЗ, що крутить.
Як правило, «мокре» зчеплення зустрічається на автомобілях з потужним двигуном, оскільки вважається витривалішим і надійнішим.
Роботою трансмісії та пакетами зчеплення керує елемент під назвою мехатронік.
Мехатронік є складним пристроєм (ЕБУ АКПП і гідроблок), будучи «мозком» роботизованої коробки передач.
Завдяки такій конструкції, поки автомобіль рухається на одній передачі, наступна передача також обрана та включена.
У момент перемикання ЕБУ залишається лише розмокнути зчеплення попередньої передачі та задіяти зчеплення наступної.
В результаті преселективна коробка м’яко і дуже швидко перемикається, що забезпечує майже безперервну тягу, відсутність ривків та високий комфорт.
При цьому немає втрат, як у АКПП, такий робот економічний, сама трансмісія дешевша і простіша у виготовленні в порівнянні з класичним гідромеханічним автоматом.
Першими цю КПП почав активно просувати Volkswagen, оснащуючи роботом DSG майже всі свої моделі.
Трансмісія Powershift знаходиться на другому місці після DSG і сьогодні встановлюється на переважну більшість моделей Ford.
Що стосується відмінностей для Volkswagen DSG самі коробки, компоненти для них, а також програмне забезпечення реалізує компанія Borg-Warner.
Для Ford Powershift трансмісію, ПЗ та комплектуючі постачає фірма Luk, а також Getrag.
Технічне обслуговування цих трансмісій включає комплекс заходів, спрямованих на підтримку її надійності та ефективної роботи.
- Насамперед це заміна та аналіз олії. Олія в системі трансмісії підлягає регулярній заміні відповідно до рекомендацій виробника.
- Аналіз відпрацьованого масла може виявити сліди зношування компонентів, що допомагає передбачати можливі проблеми.
- СТО Київ Схід має у своєму арсеналі цифрові аналізатори якості трансмісійної олії, який досить точно може визначити залишковий ресурс олії та придатність її до подальшої експлуатації.
- Контроль рівня рідини Періодична перевірка рівня та стану робочої рідини у трансмісії. Недостатній рівень масла може призвести до перегріву та зносу елементів.
- Перевіряє механічні компоненти. Здійснюється перевірка зубчастих коліс, валів та муфт на наявність пошкоджень та зносу. При необхідності заміна зношених деталей повинна бути здійснена своєчасно.
- Перевірка та обслуговування системи охолодження. Трансмісії DSG та Power Shift можуть піддаватися високому тепловому впливу, тому важливо стежити за станом системи охолодження для запобігання перегріву.
- Калібрування та налаштування системи. Регулярна перевірка точності та налаштування системи керування трансмісії, включаючи гідравлічні приводи та регулятори тиску.
- Ретельне дотримання процедури технічного обслуговування коробок DSG та Power Shift дозволяє мінімізувати ризики поломок та збільшити експлуатаційний ресурс трансмісії.
Існує безліч практичних причин, з яких вам слід поєднувати обслуговування коробки з промиванням.
У чистій трансмісії рідина може розкрити свою повну продуктивність і допомагає захистити трансмісію від передчасного зношування та виходу з ладу.
Оптимальне мастило робить перемикання передач високоефективним та комфортним.
Якщо якість перемикання передач погіршилася, наш професійний сервіс трансмісії може вирішити або запобігти наступним проблемам:
- Затримка перемикання передач
- Неправильне перемикання передач
- Тряска автомобіля під навантаженням
- Ривки при зупинці та паркуванні



Починаючи з 2024 року, СТО Київ Схід є офіційним учасником програми MOTULEVO від світового лідера у виробництві масел компанії MOTUL.
MotulEvo – проект, присвячений обслуговування автоматичних коробок передач.
Це повний пакет продуктів та послуг дозволяє нам виконувати роботу правильно та професійно.
Повна заміна трансмісійної рідини виконується в автоматичному режимі на найсучаснішій установці від компанії MOTUL.
MotulEvo це ідеальне поєднання: промивання трансмісії та заміна рідини.
