fbpx

Ремонт систем кондиціювання

Основні несправності кондиціонера

Як можна визначити, що компресор зламався?

Виникнення відчутного шуму компресора, витоку олії з його поверхні.
Ці проблеми виникають при розгерметизації та витоку холодоагенту, через тріщини на корпусі, зношеної прокладки або поломки самої магістралі.

Можлива і така несправність як знос і ослаблення натягу приводного ременя, знос сальника валу або попадання в систему бруду, яка або закупорює трубки, або швидко зношує деталі компресора, що труться.

Зустрічається відмова електронних схем управління, поломка електромагнітної муфти приводу компресора.

Несправність конденсора

Якщо він забивається пухом рослин, сильно забруднюється, його охолодження буде недостатнім для зрідження холодоагенту, внаслідок чого клімат контроль починає довільно відключатися, це спрацьовує аварійний датчик підвищеного тиску.
Потрібно терміново чистити радіатор кондиціонера, оскільки підвищення тиску понад норму призводить до швидкого зношування компресора, а якщо відмовить датчик тиску, або його взагалі немає, може бути розгерметизація з руйнуванням в якомусь місці.

Несправність випарника

Якщо спостерігається зниження ефективності охолодження, незрозуміло звідки вода, що взялася в салоні, і неприємний запах, то швидше за все проблема у випарнику кондиціонера.
Ймовірні причини – корозія внаслідок забруднення, закупорка брудом трубки зливу вологи.
У нормі при працюючому кондиціонері під авто стоїть утворюється калюжка води.

Несправність ресивера-осушувача

З конденсором часто об’єднаний фільтр, що поглинає вологу, для видалення з системи вологи і очищення холодоагенту від продуктів зносу компресора.
Потрапляння в нього бруду також може призвести до закупорки системи та підвищення тиску.
Фільтр може виходити з ладу через неправильне заправлення кондиціонера, неякісний ремонт системи кондиціонера, що допустив попадання бруду в систему.
Симптомом цієї несправності може бути обмерзання шлангів, а також мимовільне вимкнення.

Поломка терморегулюючого вентиля (ТРВ)

Розширювальний вентиль контролює подачу холодоагенту, залежно від температури та тиску в системі. На несправність ТРВ вказують такі симптоми, як порушення циклічності роботи кондиціонера, надходження в салон охолодженого повітря не завжди, а з перебоями, обмерзання шлангів випарника, раптове відключення агрегату.
Причиною нестабільної роботи вентиля може бути механічне пошкодження, забруднення системи, наявність у воді чи повітря у системі.

Несправність вентилятора

Вентилятор конденсора служить для охолодження холодоагенту.
Часто він стоїть за радіатором і керується не лише системою кондиціювання, а й системою охолодження двигуна.
Основні симптоми поломки вентилятора – підвищений шум від його роботи або відсутність обертання взагалі.
Таке може бути через зношений підшипник у його моторі, порушення електричних ланцюгів, це запобіжники, реле, щітки, корозія контактів.
У деяких авто вентиляторів два, другий включається у спеку.

Несправність датчика тиску холодоагенту

Цей датчик вимикає систему при критичному тиску холодоагенту.
До поломки датчика може призвести несправність електроніки, так і механічне, наприклад, його забруднення.
Діагностується нестабільною роботою та мимовільним відключенням агрегату.
Спосіб перевірки датчика тиску залежить від його конструктивних особливостей.

Існують інші несправності системи автокондиціонера, наприклад, – механічні пошкодження, протирання трубок або шлангів через їх неправильну фіксацію при установці двигуна або після ремонту зі зняттям з нього навісного обладнання.

Трубки кондиціонера виготовляються з алюмінію, при контакті з сіллю і брудом і при наявності галоьванічного контакту трубок з кузовом відбувається інтенсивна корозія, поява тріщин, при цьому холодоагент неминуче залишає систему.

У штатному порядку йде повільна дифузія холодоагенту крізь матеріал гнучких полімерних трубок, тому через два-три роки експлуатації навіть нового авто може знадобитися дозаправка холодоагенту.

Ознака цієї проблеми – зменшення ефективності охолодження при справності всієї системи.

СТО Київ Схід пропонує своїм клієнтам повний спектр ремонту систем кондиціювання.
Ми маємо все необхідне обладнання для діагностики, обслуговування та ремонту кліматичних систем сучасних автомобілів.

Запорукою довгої роботи кліматичних систем автомобіля після ремонту є чистота внутрішніх контурів.

Обов’язковою процедурою у таких випадках є промивання контурів на спеціальному устаткуванні.
Особливо це важливо при руйнуванні компресора кондиціонера. Дрібні уламки, стружка, продукти зношування розносяться по всій системі.

Якщо виключити промивання під час встановлення нових дорогих деталей, ймовірність повторного виходу системи з ладу становить 99%.