fbpx

Діагностика двигуна та трансмісії

Термін служби автомобіля і його вартість залежать від безлічі факторів: умов експлуатації, інтенсивності використання транспортного засобу і оперативного усунення несправностей.

Щоб виконувати своєчасний ремонт, необхідно здійснити діагностику двигуна та АКПП, оскільки ці вузли автомобіля є основними, вони забезпечують здатність пересування.

Необхідність у діагностиці з’являється у разі виникнення будь-яких неполадок, діагностика дозволяє локалізувати несправність для подальшого усунення.

Ця процедура виконується з метою профілактики та при купівлі уживаної машини для визначення реальної вартості.

Суб’єктивні методи діагностики

Зокрема, до суб’єктивних методів локалізації несправностей належать:

  • Візуальний огляд на наявність витоків робочих рідин, перевірка рівнів та якості робочих рідин, димності, ендоскопія циліндрів та окремих агрегатів.
  •  Прослуховування робочих шумів за допомогою електронного стетоскопа
  •  Прощупування – аналіз вібрацій, поштовхів

Використання таких методів діагностики двигуна та АКПП дозволяє ідентифікувати різні типи поломок.

За допомогою візуального огляду можна виявити різноманітні механічні пошкодження (тріщини, витоку, порушення ущільнень та з’єднань).

Під час візуального огляду можна виявити високий рівень задимленості, який свідчить про неповне згоряння палива, витрату олії або проблеми в системі охолодження.

Прослуховування двигуна та автоматичної трансмісії за допомогою стетоскопа, також може дати вкрай важливу інформацію.

Наприклад, поява свисту говорить про знос приводного ременя, який втратив свою еластичність і потребує заміни.

Якщо звук віддалено схожий на “брязкальце”, швидше за все, проблема полягає у зносі підшипників двигуна та автоматичної трансмісії.

Нерегулярні детонаційні стукіт під капотом зазвичай виникають при проблемах в системі запалення або порушеннях в паливній системі.

Регулярні циклічні стуки – погана ознака, яка вже вимагає виконання ремонтних робіт.

Що стосується діагностики за допомогою тактильних відчуттів, то в цьому випадку можна виявити поштовхи та вібрації, які з’являються при нештатній роботі двигуна та АКПП та виявити помилки при проведенні попередніх ремонтів.

Варто зазначити, що для ефективного використання суб’єктивних методів діагностики двигуна і АКПП у виконавець повинен мати великий досвід.
У Києві досвідчені спеціалісти СТО Київ Схід з 2016 року надають послуги такого роду.

Об’єктивні методи діагностики

У цьому випадку діагностика здійснюється на основі інформації, одержаної за допомогою контрольно-вимірювального обладнання.

Для перевірки двигунів на герметичність та інші характеристики застосовують спеціальні стенди та прилади (копресометри, тестери витоків, димогенератори, цифрові тестери тиску, вакууму тощо).
Для зчитування та розшифровки помилок під час роботи двигуна та трансмісії використовуються різні діагностичні сканери.
Для перевірки якості масел у двигуні та АКПП, фахівці СТО Київ Схід використовують сучасні цифрові аналізатори, здатні визначити залишковий ресурс моторної та трансмісійної олії.
Важливим чинником щодо якісної діагностики є наявність доступу до технічних баз даних виробників.

Для об’єктивної діагностики двигуна і АКПП за найкращими цінами і на найвищому рівні виконавець повинен мати сучасне діагностичне обладнання.
Самі автовласники такого обладнання не можуть мати, тому критично важливим стає правильний вибір виконавця.
Саме таку сучасну матеріально-технічну базу має СТО Київ Схід.
Завдяки цій особливості ми можемо виявити несправності у будь-яких марок та моделей автомобіля, причому у максимально стислий термін.