Заміна сайлентблоків


Сайлентблоки як складова частина підвіски автомобіля використовуються на передній і задній осі. Такі елементи можуть часто “виходити з ладу”, особливо під час їзди бездоріжжям. Крім того, сайлентблоки часто можуть зношуватися внаслідок втрати функціональних властивостей гуми, яка входить до складу сайлентблока. З певною періодичністю слід перевіряти стан сайлентблоків. Для того щоб уникнути проблем з автомобілем у майбутньому, слід міняти сайлентблоки в разі їх зношування.

Заміна сайлентблоків на лівому березі Києва

Сайлентблоки являють собою гумометалеві шарніри, розміщені між різними пристроями авто. Функціональне призначення сайлентблоків пов’язане зі зменшенням шумових ефектів і вібрацій, а також для пом’якшення ударів. Такі елементи використовуються як на передній підвісці, так і в місцях кріплення задньої підвіски. Навантаження на сайлентблоки – досить високе, тому перевірки цих елементів потрібно проводити через кожні 40 – 50 тисяч кілометрів.

Сайлентблоки монтуються в багатьох місцях підвіски авто, починаючи від амортизаторів і закінчуючи реактивними тягами та важелями. Всі елементи підвіски потрібно міняти разом із сайлентблоками, але знос останніх відбувається швидше, ніж інших пов’язаних з ними елементів. У зв’язку з цим заміну сайлентблоків проводять часто

До складу сайлентблока входять два основні елементи – металеві обойми і гумова прокладка між ними. Зовні він виглядає як масивна втулка, яка знаходиться в спеціальному посадковому гнізді.

Основні ознаки “виходу з ладу” сайлентблоків

Перші ознаки несправності сайлентблоків – нетипова поведінка вашого транспортного засобу.

Є певні ознаки того, що потрібно провести заміну сайлентблоків:

  1. Кермо втрачає “гостроту” під час їзди автомобіля.
  2. Автомобіль практично не відповідає на рух кермом.
  3. Машину “кидає” під час їзди навіть на рівній дорозі.
  4. Порушення керованості автомобілем, авто може змінювати власну траєкторію шляху.

Перед тим, як перевіряти стан сайлентблоків, потрібно зробити розвал-сходження коліс, після чого повторно подивитися за поведінку авто на дорозі.

Часто для виготовлення сайлентблоків використовують гуму, проте останнім часом затребуваністю користується поліуретан. Останній матеріал належить до високоякісного і неймовірно міцного виробу. Вони мають низку переваг перед гумовими виробами, а саме такі як:

  • відмінні експлуатаційні та функціональні характеристики;
  • стійкість до хімічних впливів;
  • стійкість до деформацій;
  • пружність.

Поліуретанові сайлентблоки порівняно з гумовими виробами матимуть більший термін експлуатації.

У будь-якому разі ресурс експлуатації сайлентблока безпосередньо залежить від навантажень, які відчуває підвіска авто. Візуальний огляд дасть змогу визначити ступінь зношеності сайлентблока, якщо ви виявили на ньому тріщини або подряпини, то його потрібно негайно міняти. Сайлентблоки потрібно міняти попарно, разом із заміною сайлентблока лівого переднього важеля потрібно міняти сайлентблок і правого переднього важеля. Заміні підлягають усі сайлентблоки, встановлені на окрему деталь або елемент. У протилежній ситуації підвіска функціонуватиме нерівномірно, що своєю чергою призведе до зносу деталей.

Заміна сайлентблоків на Дарниці – важлива і необхідна процедура, своєчасна заміна цієї деталі дасть змогу уникнути своєчасного зносу і виходу з ладу окремих деталей.